وصیت نامه شهید

 

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر پروردگار جهانیان مالک اصلی ، سلام بر جبرئیل فرشته خدا امین وحی او ، سلام بر محمد مصطفی خاتم پیامبران (ص) و سلام بر علی (ع) اولین کسی که به پیامبر خدا ایمان آورد و یاری داد او را ، سلام بر حسین  (ع) سالار شهیدان این ایثارگر تاریخ اسلام ، سلام بر فاطمه و زینب (س) و بر اهل بیت علی و سلام بر یاران و رهروان پاکشان و سلام بر شهیدان اسلام و سلام بر رهبر عزیز امام خمینی که با حرکت حسینی خود مسلمین و مردم جهان را بیدار کرد و اسلام را دوباره زنده کرد .

  ای مردم  تنها راه پیروزی و نجات اسلام پیروی از ولایت و امامت و پیروی از رهبری امام خمینی نائب بر حق امام زمان (عج) است که راه او همان راه اسلام اصیل محمدی (ص) و بشریت الهی است . و ای گروها و ای ملی گراها دست بردارید از اعمال زشتتان که به یقین خواهید یافت که این راه چیزی جزء نابودی نیست و به طرف اسلام محمدی (ص) بیایید والا حسابتان با مردم حزب الله خواهد بود .

 ای مردم روحانیت اصیل و مبارز را یاری کنید و از آنها جدا نشوید که آنها پیشتازان اسلام و انقلاب اسلامی بوده‌اند که شکست روحانیت شکست اسلام است. (امام خمینی)

حال که می‌رود تا انقلاب اسلامی به پیروزی نهایی (یعنی صادر شدن به تمام جهان) برسد و آمریکا  که نتوانسته هدف شوُم خود را بر مسلمین ایران پیاده کند و صدام خائن را به جان مسلمین انداخته و به درستی که نمی‌دانند چه سرانجام شوُمی دارند ، وظیفه ما حفظ و نگهداری اسلام و انقلاب اسلامی و محافظت از مرزهای اسلامی است. وظیفه خودم دیدم که در جنگ حق علیه باطل شرکت کنم و این جنگ را جهادی واجب بر خود دانستم و حال موفق شدم و این سعادت نصیبم شده در سنگر اسلام ، در سنگر الله نشانه گیر قلب امریکا باشم ( معلم شهید علیرضا غلامی ) .

خداوندا اگر سعادت این را به من می‌دهی و من قابلیت این سعادت را که نصیب هر کس نمی‌شود پیش تو پیدا کنم، آرزویم جز این نیست که در راه تو شهید شوم و تا آخرین قطره خون که کوچکترین هدیه‌ای است به خدای خود و رهبر عزیزم امام خمینی بت شکن تقدیم و فدای اسلام کنم .

    به حقیقت که شهادت نزد یاران خدا و امام زمان (عج) چه شریف است . من جزء گردان شهید علیرضا غلامی و جز گروهان شهید جواد فروتن جزء دسته شهید مجید خزائی این سه یار شهید هستم که صدای علیرضا از سنگر مدرسه تا سپاه و بیسیم چی سپاه تا خلبانها و از خلبانها تا کوهستانهای اطراف می‌بود و صدای جواد از سنگر مدرسه تا امام زاده و صدای مجید درسنگر مدرسه می‌بود .

 خدایا مرا یاری کن تا بتوانم وظیفه‌ای که بر عهده‌ام قرار گرفته بخوبی انجام دهم و حال که آخرین کلامم را بر روی کاغذ سفید می‌نویسم خدایا به بزرگی خودت من را ببخشش و کنار دیگر شهیدان قرار ده .

     برادران تشییع جنازه بنده حقیر خدا را سبک و ساده بگیرید زیرا حضرت علی (ع) غذای شب خود را به یتیمان می‌داد و خود گرسنه می‌خوابید . اگر جسدم به دست شما رسید تا آنجایی که امکان دارد نزدیک معلم شهیدم علیرضا غلامی به خاک بسپارید و یک عکس از معلم علیرضا و یک عکس کوچک از خودم و یک عکس بزرگ هم از رهبرم امام خمینی و یک جلد قرآن بر مزارم بگذارید و دستهایم را باز گذارید تا تمام دوستان دنیا نگویند چیزی با خود برده و یا می‌شود برد و چشمم را باز تا دشمنان خدا نگویند کورکورانه رفته . و اگر جسدم به دستتان نرسید بروید بر مزار معلم شهیدم علیرضا غلامی و جواد فروتن و مجید خزائی و اول برای امام دعا کنید و بعد فاتحه بخوانید و آنهایی که مخالف عقیده من و مخالف رهبرعزیزم امام خمینی هستند در تشییع جنازه من شرکت نکنند و آنها را راه ندهید تا روحم آزاد باشد . 

پدر بزرگوارم از اینکه نتوانسته‌ام حق فرزندی را نسبت به شما ادا کنم و ای مادر مهربانم اگر شرک نبود  در برابر شما سجده می‌کردم مرا حلال کنید تا خدا از من راضی باشد . اگر شما مرا حلال نکنید خدا از من راضی نمی‌شود و برادرانم و خواهرانم مرا حلال کنید که نتوانسته‌ام برای شما برادری خوب باشم . ای مادر مبادا از نبودن من گریه کنی که دشمن سوء استفاده کند .

 

به  امید پیروزی اسلام و مسلمین و جهانی شدن اسلام

بنده حقیر خدا ماندنی محمدی مورخ : ۱۳۶۰/۰۹/۰۶

 

___________________________________________________________________________________

 

وصیت نامه دوم

 

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر پروردگار جهانیان مالک اصلی جهان ،

سلام بر محمد مصطفی خاتم پیامبران (ص) و سلام بر رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی که با حرکت حسینی خود جهان را بیدار و اسلام را زنده کرد و سلام بر بندگان پاک و مخلص( خدا) و سلام بر حسین و سلام بر فاطمه و زینب (ع) وملت شهید پرور ایران و سلام بر پدر و مادرم .

حال که می‌رود نام انقلاب اسلامی ایران به پیروزی نهایی یعنی صادر شدن به تمام و سرتاسر جهان برسد آمریکا نتوانسته هدف شُوم خود را بر مردم مسلمان ایران پیاده کند و دست به دسیسه زده تا جلوی جهانی شدن انقلاب اسلامی ایران را بگیرد . صدام جنایتکار را به جان مردم ایران و به جان اسلام انداخته . اما هر دو (امریکا و صدام) نمی‌دانند که چه سرنوشت شوُمی بدست مسلمانان ایران و جهان خواهند داشت .

برادرها و خواهرها وظیفه همه ما حفظ و نگهداری اسلام و جهانی کردن انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی و طرفداری از روحانیت اصیل و مبارز اسلام است که شکست روحانیت شکست اسلام است . وظیفه خود دانستم که در جنگ تحمیلی عراق جنگ حق علیه باطل شرکت کنم و این جنگ را جهادی بر خود واجب دانستم . حال که موقعیت  این را پیدا کرده‌ام که بتوانم در سنگر اسلام ، در سنگر الله قلب امریکا و دشمنان اسلام را نشانه بگیریم افتخاری از این بزرگتر برایم نیست .

خداوندا ! اگر قابلیت این را (یعنی شهادت) نزد تو پیدا کردم که تو این سعادت را که نصیت هر بنده‌ای از بندگانت نمی‌کنی نصیب ما کردی آرزویی جزء این ندارم و آرزویی از این بزرگتر نیست . به حقیقت که شهادت نزد یاران خدا و  امام زمان (عج) چقدر  شیرین است . خدایا ! مرا یاری کن تا بتوانم وظیفه‌ای که تو بر عهده‌ام قرار دادی بخوبی و آن جور که تو خواهی انجام دهم خداوند بندگانش را همیشه آزمایش می‌کند ، امیدوارم ما خوب از این آزمایش بیرون آییم .

تشییع جنازه مرا  سبک و ساده بگیرید زیرا حضرت علی (ع) غذای شب خود را به یتیمان می‌داد و خود گرسنه می‌خوابید . اگر جنازه‌ام پیدا نشد بروید بر مزار معلمان شهیدم علیرضا ، جواد ، مجید و برای امام دعا کنید و بعد فاتحه بخوانید .

و ای دشمنان اسلام و مخالفان عقیده شهیدان هرگز بر زیر جنازه بنده خـــدا نیایید و در تشییع جنازه‌ام شرکت نکنید مگر برای هدایتان باشد و بدانید که کورکورانه به این راه نرفته‌ام بلکه آگاهانه و به دلخواه خود برای خـــدا نه برای هیچ چیز دیگر .

  پدر بزرگوارم از اینکه نتوانستم حق فرزندی را به تو ادا کنم و ای مادر مهربانم که نتوانستم حتی به اندازه یک ساعت زحمات تو را جبران کنم حلالم کنید و برایم دعا کنید و از خدا بخواهید که این قربانی کوچک و کم بها را از شما بپذیرد هر چند ما قابلیت نداریم . صبر و استقامت در پیش گیرید و ابراهیم ‌وار و فاطمه گونه باشید و ای برادرانم و خواهرانم مرا حلال کنید که نتوانستم برای شما برادر خوبی باشم . از شما می‌خواهم که در راه اسلام از هیچ کوششی دریغ نورزید و  خط امام و راه شهدا را ادامه دهید و از روحانیت مبارز دست بر ندارید و به دنبال رهبری امام خمینی باشید.

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگه دار ، از عمر ما بکاه و بر عمر او بیفزا

برادر کوچک شما ماندنی محمدی    مورخه : ۱۳۶۰/۱۲/۲۱  جبهه اهواز

 

___________________________________________________________________________________

 

 

بقیه ۱۳۶۰/۱۲/۲۷ در شوش ، ده ابوذر غفاری

 

خدایا ! جبهه آمدن من فقط و فقط برای توست مرا بر هوای نفس خویش پیروز بدار و هیچ گاه مرا غافل بر کارنامه اعمالم مکن که فردا کارنامه اعمالم بر من بخندد و کاری کن تا بتوانم وظیفه سنگین را که هر لحظه سنگین‌تر می‌شود بخوبی و آنچنان که خودت می‌خواهی انجام دهم .

خدایا ! این سعادت بزرگ « شهادت » را نصیبم گردان اگر کشته شدم دعا کنید که خدا مرا ببخشد و اگر کشته شدم و موقعی که مرا تشییع  جنازه می‌کنید فریاد بزنید  :

ما همه سرباز توئیم خمینی گوش به فرمان توایم خمینی .

 و دشمنان اسلام بدانند که ما پاسدارها و مردم شهید پرور ایران با خدای خویش و با امام بت شکن میثاق بسته‌ایم که تا برقرار شدن پرچم توحید و الله اکبر بر تمام جهان دست بر نداریم و تا ظلم و ستم در جامعه هست و اسلام جهانی نشده دست از مبارزه دست نخواهیم کشید و از شهادت که بزرگترین افتخار برای ما مسلمین است نه تنها هیچ باکی نداریم بلکه مشتاقانه به استقبال آن می‌رویم و در تشییع جنازه‌ام عکس معلم شهیدم علیرضا و معلمان دیگرم جواد و مجید و …… را بیاورید که چون او این کلمات و گفته‌ها را به من آموخت و …… و اگر امکان دارد جنازه‌ام را ببرید پیش مزار معلمانم علیرضا ، جواد و مجید …… تا فیضی ببرم و بعد دفنم کنید .

برادرها و خواهرها هر گاه می‌خواهید گریه کنید بروید بر مزار معلمان شهیدم و هیچگاه لباس سیاه نپوشید برای شهید ،‌ چون شهید لباس سیاه و عزاداری نمی‌خواهد ادامه راه می‌خواهد و به همدیگر تبریک بگوئید .

به مادرم بگوئید : مرا حلال کند چون حتی نتوانسته‌ام حتی حق یک شب او را ادا کنم و مرا ببخشد زیرا اگر مادر مرا نبخشد خدا مرا نمی بخشد .

به پدر بگوئید : مرا ببخشد زیرا شما را اذیت کردم و حق فرزندی را نتوانستم ادا کنم . برادران و خواهران حزب الله از شما می‌خواهم که فقط گوش به فرمان امام و در خط امام باشید و هیچ وقت آرام نگیرید و ساکت ننشینید .

خدایا ! تو ما را قبول کن که سرباز امام زمان (عج) باشیم بتوانیم چون حسین (ع)  حسین‌وار برای تداوم اسلام و انقلاب اسلامی و مسلمین خدمت کنیم .

خدایا ! اگر زنده بودم و نتوانستم برای اسلام و مسلمین کاری کنم با شهادت و با ریخته شدن خونم خدمتی کرده باشم برای اسلام .

برادرها و خواهرها نماز شب و دعای فرج و خدایا ، خدایا تا انقلاب مهدی ….. یادتان نرود چون امام زمان (عج) در جبهه‌ها به رزمندگان گفته و دعا برای امام را فراموش نکنید و بدرستی که جبهه به قول امام برای فرد فرد ما دانشگاهی بزرگ است . دانشگاه اسلامی که معلمانی چون حضرت علی (ع) که درس شهادت و شجاعت و شمشیر زدن و حسین (ع) درس شهادت و فرماندهی چون امام زمان (عج) و رهبری چون خمینی بت شکن و دانش‌آموزانی چون …… شهیدان و …..

 

میان عاشق و معشوق  رمزی است                چه داند آنکه اشتر می‌چراند

 

الله           اکبر        خمینی            رهبر

 

جزء گردان شهید غلامی ـ گروهان شهید فروتن ـ دسته شهید خزائی و       تیپ المهدی

بـاران سـرب داغ چـو بـارد ، بـگـو ببار           

بـر جان ما که خود شده آتشفشان عشق  

مـا را غـمـی زآتش طوفان و بـاد نیست

مستحکمست خانه‌ی  ما در مکان عشق

اینست …….. کــه …….. دم به اشتـیــاق

……………………….. بـگوئیــد اذان عشق

پیــتک بهــتار مـی‌رسد از بوستان عشق

سر میـــزند زدشت و دمن ارغوان عشق

گستــرده است سفـــره ایثار جــان مگر

از این دیــــار می‌گـــذرد کاروان عشق

جوشیـــده بر کویر سحر چشمه‌های نور 

بــارد نــوید زنـــدگی از آسمــان عشق

باغ تــو پــر جوانـه شد ای باغبان عشق

گلـــدانـــها به سینه تــاریخ بـــر دمید

بـــاغ تــو پر جوانه شد ای باغبان عشق

روئیـــد بــر مزار شهیدان انقلاب جنگ

خـــرم تـــر از بهـار گل شمعدان عشق

 

عید ما روزی است که تمام مستضعفین پیروز شوند

برادر کوچک شما ماندنی محمدی

۱۳۶۰/۰۱/۰۱

 

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

Visits: 212