وصیتنامه شهید

 

بسم رب الشهداء و الصدیقین

«انما اموالکم و اولادکم فتنه و الله عنده اجر عظیم»

 

اموال و ثروت و فرزندانتان به حقیقت اسبابی برای آزمایش هستند تا وقت امتحان با خدا کدامیک از آنها را بر گزینند ، در حالی که پاداش بزرگ نزد خداست .

سپاس خدای را که به این انسان حقیر چنین سعادتی را نصیب کرد تا جبهه حق علیه باطل بیابم و رو در رو با دشمنان خدا ، اسلام و قرآن بستیزم و تا آنجایی که نیرو در بدن دارم بتوانم در راه خدا شمشیر بزنم و دشمنان اسلام را با برق شمشیر که همانا  ایمان به الله است سرنگون کنم .

 برادران عزیزم و خواهران گرامی ! اگر می‌خواهید زیر سلطه آمریکا یا شوروی و یا دیگر جهانخواران نروید حمایت از ولایت فقیه کنید و تا آخرین گلوله ونفس و تا آخرین قطره خون پشتیبانی کامل خود را از ولایت فقیه و امام  اعلام کنید و اگر تمام شما کشته شوید و فقط یک نفر از شما زنده بماند ، من از یک نفر عاجزانه می خواهم که امام را تنها نگذارد ، و نگذارید تنها بماند زیرا تنها ماندن امام موجب شادی دشمنان اسلام می شود .

  پدر و مادر گرامی ! از شما معذرت می‌خواهم که نتوانسته‌ام فرزندی خوب برای شما باشم ، امیدوارم که مرا ببخشید ، زیرا اگر شما نبخشید خدا مرا نمی‌بخشد . پدر عزیزم ! درود بر تو که چون ابراهیم فرزند خود را به قربانگاه فرستادی و تو نیز بدان که فرزندت هرگز از فرمان باری تعالی سر باز نمی‌زند و مرگ در راه خدا را جز سعادت نمی‌داند .

مادرم ! سلام بر تو که بر احساس مادرانه‌ات پیروز شدی و فرزندت را روانه میدان نبرد کفار و مسلمین کردی من هم به وجود تو افتخار می‌کنم که چنین مادری دارم .

  برادران و خواهرانم  ! راه خدا بهترین و برترین راههاست . کوشنده و پوینده در این راه باشید ، برایم گریه نکنید ، لباس سیاه نپوشید و نگذارید کسی برایم لباس سیاه بپوشد زیرا کسی نبود که برای علی اکبر حسین (ع) لباس سیاه بپوشد و شیون کند . اگر شهید شدم از خدا بخواهید که گناهان مرا ببخشد و مرا در ردیف شهیدان در راه خودش قرار بدهد .

غسلم ندهید کفنم نکنید زیرا امام حسین (ع) را غسل ندادند و کفن نکردند بر مزارم (بالای سرم) یک پرچم بزرگ لااله الا الله و بر روی آن یک عکس امام و قسمت پایین مزارم یک پرچم جمهوری اسلامی بزنید تا مردم بدانند که این شهید اول در راه اسلام و دوم پشتیبان امام و پیرو ولایت فقیه و سوم بخاطر بیرون کردن بعثیهای متجاوز از سرزمینهای ایران به شهادت رسیده است . هر کس خواست برای من فاتحه بخواند اول برای سلامتی امام دعا کنید و بعد برای دیگر شهیدان فاتحه بخواند و بعد برای من فاتحه بخواند .

(دعای فرج) و (خدایا ، خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگه دارد و از عمر ما بکاه و بر عمر او بیفزا ) فراموش نشود .

 

برادر کوچک شما اکبر دهدشتی

۱۳۶۱/۱/۲ در عملیات فتح المبین

 

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

بازدیدها: ۵۰۰