وصیت نامه شهید

بنام الله

(شما با ایثار فرزندان خویش به همه نشان دادید که توطئه گر های داخل و خارج نخواهند توانست بر این ملت مصمم پیروز شوند ، مبارزات کشور ما عقیدتی است و جهاد در راه عقیده شکست ناپذیر است . )
(امام خمینی )

سلام بر محرم سلام بر شهادت و درود بیکران بر امام حسین معلم درس شهادت و درود فراوان بر امت شهید پرور ایران و درود بر امام امت خمینی بت شکن که در حال شکستن بت جدید که همانا صدام مزدور است .

و سپس سلام و درود خود را به پدر و مادر بزرگوار و برادران و خواهران عزیزم می‌رسانم که در حق من زحمت های زیادی کشیده و ناراحتی‌های بسیاری متحمل شده اند و در آخر سلام و درود های بیکران خود را نثار دوستان و خویشان خود می کنیم .

امروز که دارم این چند جمله را می نویسم چند روز پیش از حمله نور علیه ظلمت است . و می‌رویم که حقوق حقه خود را از دست این چپاولگران و متجاوزان و نوکران امپریالیسم بگیریم

می‌رویم تا نیروی کفار را در هم کوبیم و به آنها بفهمانیم که متجاوز کیست و غارتگر کیست و میرویم تا با خون ناچیز خود بار دیگر ریشه‌های درخت تنومند انقلاب را آبیاری بنماییم و در نهایت به استکبار جهانی بفهمانیم که عادل کیست و ظالم کیست .

در آخر خوشحالم که جانم را نثار اسلام و مکتب حضرت محمد (ص) و حضرت علی (ع) می‌کنم و افتخار می‌کنم ایدئولوژی ام اسلامی است . اسلامی که به من فهماند چگونه بیندیشم و چگونه راهم را انتخاب کنم و در نهایت چگونه بر علیه ظلم بشورم .

در واقع من از زمانی توانستم براه واقعی اسلام بیایم و کاملاً از عظمت مکتبم آگاهی یابم که راهی جبهه حق علیه باطل شدم و در کنار دیگر برادران عزیز و جان بر کف در ره مکتبم خون خویش را نثار کنم . امروز در راه جاودانه‌‌ای گام نهاده‌ام که انتهای آن راه حکومت مستضعفین بر جهان است .

و حال سخنی با ملت عزیز و شهید پرور و غیور خویش دارم و آن مسئله‌ای است که باید بر تمام گفته‌های خویش مقدم بشمارم و آن مسئله تبعیت و پیروی کامل از سخنان گهر‌‌بار و علی گونه امام عزیزمان خمینی بت شکن است که با گفته‌های آن پشت تمام ابر قدرتها و متجاوزین غاصب به خاک مالیده می‌شود و از طرفی مرحمی است بر کلیه زخمهای وارد شده و تسکین قلبی است بر تمام ملل مستضعف جهان از دست مستکبران ملحد .

پیشنهاد دوم بنده حقیر از ملت غیور اینست که همیشه و در همه حال وحدت و یکپارچگی خود را هر شرایطی حفظ کنید چون از انسجام و متحد بودن شما ملت شهید پرور دشمن به وحشت افتاده و قدرت تفکر و توطئه را از آنان گرفته‌اید.

و در آخر کمال تشکر و سپاسگزاری خویش را از ملت عزیز به خاطر جان فشانیها و ایثار‌‌‌‌‌گری‌ها خود چه از نظر مادی و چه از نظر معنوی که در ره این انقلاب و جنگ تحمیلی نموده‌اند دارم .

به امید پیروزی سپاه اسلام در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و به امید روزی که همه دلها و فکرها یکی شده و در صدد خدمت به اسلام این مکتب جاودانی برآییم . هیچ گاه و در هیچ شرایطی رهبر انقلاب (خمینی عزیز) را تنها نگذارید .

فرزند صغیر ملت عبدالرضا گرگین پور

 

 

Visits: 26